sebelum dan selepas

Sebelum dan selepas

 

Lihatlah perubahan yang dialami kepada aksesori para pelanggan yang telah berjaya dibaiki dan diberikan sedikit perubahan. cuba lihat aksesori pelanggan sebelum dan selepas dibaiki.

 

IMG_4723

Sebelum dan selepas

 

Ini adalah salah satu contoh tasbih yang telah putus dan dibaiki semula menggunakan tali nylon. selain itu.. kami juga telah menggantikan Kristal yang telah hilang dengan Kristal yang baru. Jika aksesori tasbih hilang atau rosak.. kami akan menggantikan dengan aksesori yang lebih baik agar tasbih akan kelihatan baru dan lebih menarik.

 

IMG_4903

Sebelum dan selepas

Ini pula adalah contoh gelang mutiara 3 layer yang telah putus dan sudah tentu tidak boleh digunakan lagi. Sungguh saying jika gelang yang cantik ini tidak digunakan. Jadi kami telah berusaha untuk mengikatnya kembali.

 

Memang sukar.. kerana setiap mutiara tidak mempunyai saiz yang sama, jadi proses menyusun semula dan membaikinya memerlukan penelitian dan masa yang agak lama. cukup untuk membuat mata berpinar.. hahahah.

 

Selain itu.. menggunakan 3 tali nylon serentak memang mencabar.. tapi itulah tugas kami yang . Walaupun sukar kami akan buat sedaya upaya kami agar pelanggan salpearl berpuashati.

 

IMG_4942

Gelang Kristal yang telah putus dibaiki dan ditambah dengan sedikit aksesori

 

 

IMG_4725

Dua utas rantai telah yang putus diubahsuai menjadi seutas tasbih

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_4728

seutas tasbih yang putus dibaiki dan ditambah dengan sedikit aksesori

IMG_4914

pelbagai aksesori yang rosak yang Berjaya dibaiki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mutiara (39)


Seutas rantai yang telah putus diubahsuai menjadi seutas gelang dan ditambah dengan sedikit aksesori

mutiara 555

Kerongsang yang telah rosak dan dibaiki serta ditambah dengan sedikit aksesori

 

mutiara (40)

mutiara (42)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Terdapat banyak lagi contoh-contoh yang ada sebelum dan selepas baik pulih aksesori yang telah salpearl buat.. Jadi jika berminat untuk mendapatkan perkhidmatan kami.. tunggu pembukaan butik kami nanti.. Terima kasih semua..

 

 

Share the knowledge... Thanks for Sharing